مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-27پزشكي

خدمات کاردرمانی «بیمه » نیستند


عضو هیات علمی گروه آموزشی کاردرمانی دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به شعار سال فدراسیون جهانی کاردرمانی مبنی بر «همبستگی با نهادهای اجتماعی» گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نازیلا اکبرفهیمی در روز جهانی کاردرمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کاردرمانی علمی است که به افراد در سازگاری بیشتر با محیط زندگی شان کمک می کند، اظهار کرد: این علم افراد را برای برخورداری از استقلال لازم در زندگی اجتماعی و خصوصی توانمند می کند و به عبارتی طیف وسیعی از بیماران یا افراد سالم می تواند تحت پوشش این خدمت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه کاردرمانی معطوف به سه مرحله پیشگیری، دوران بیماری و پس از رفع بیماری است، گفت: در کاردرمانی مداخلاتی مبنی بر رفع مشکلات حرکتی- شناختی و اجتماعی به افراد ارائه می شود.

بنابراین این خدمت می تواند به بیماران خردسالی که با عقب ماندگی های ذهنی، اوتیسم، بیش فعالی، CP، میوپاتی و هر نوع بیماری شناختی دیگری که دست و پنجه نرم می کنند ارائه شود.

همچنین افراد مبتلا به MS، سکته مغزی، ضربه مغزی، ضایعات نخاعی، پارکینسون، اختلالات اعصاب محیطی و ناهنجاری ها و اختلالات تروماتیک اندام فوقانی نیز می توانند از این خدمت بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کاردرمانی «بیمه » نیستند

خدمات کاردرمانی «بیمه » نیستند