مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-02سياسي

چرا آمریکا با ایران دشمنی می کند؟


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دیروز دانش آموزان و دانشجویان به دروغ بزرگی اشاره کردند که امریکایی ها و پیاده نظام داخلی و خارجی رسانه ای و سیاسی آن به عنوان دلیل دشمنی با ملت ایران اعلام می کنند و آن هم مسئله تسخیر لانه جاسوسی امریکا در 13 آبان سال 1358 است.

- رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دیروز دانش آموزان و دانشجویان به دروغ بزرگی اشاره کردند که امریکایی ها و پیاده نظام داخلی و خارجی رسانه ای و سیاسی آن به عنوان دلیل دشمنی با ملت ایران اعلام می کنند و آن هم مسئله تسخیر لانه جاسوسی امریکا در 13 آبان سال 1358 است.

روشن است که این دروغ بزرگ برای قلب حقایق تاریخی و پنهان کردن دشمنی ذاتی امریکا با ایران و توجیه دشمنی هایی که در حق ملت بزرگ ایران انجام شده، گفته می شود.

به گزارشش ایسنا، روزنامه جوان در یادداشتی با این عنوان نوشت: اگر به تاریخ نگاه کنیم ایران همواره به عنوان یک قدرت بزرگ در طول تاریخ حضور داشته است.

البته این قدرت تاریخی نه صرفاً مبتنی بر یک قدرت نظامی بلکه ناشی از غنای زیاد فرهنگی و پیشرو بودن در علم، فرهنگ و ادب بوده که توانسته حتی مهاجمان به این سرزمین را در فرهنگ خود هضم کند.

در واقع قدرت ایران ناشی از یک عقبه تمدنی بزرگ بوده که با ورود اسلام به خصوص مکتب اهل بیت علیهم السلام به شکوفایی بیشتر رسیده و توانست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آمریکا با ایران دشمنی می کند؟

چرا آمریکا با ایران دشمنی می کند؟