مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-13بين الملل

تردید اتحادیه اروپا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه «پولیتیکو» اعلام کرد اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه حمایت تهران از فلسطین و حماس است، - نشریه پولیتیکو اعلام کرد اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه حمایت تهران از مردم فلسطین و حماس است، اما در این زمینه اختلاف های جدی بین اعضای اتحادیه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه پولیتیکو اعلام کرد اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه حمایت تهران از فلسطین و حماس است، اما درباره اینکه آیا اعمال این تحریم ها ایده خوبی است یا خیر، اختلاف و شکاف عظیمی بین دیپلمات های اروپایی وجود دارد.

به نوشته پولیتیکو با اینکه مقامات آمریکا و اسراییل تأکید چندانی بر نقش مستقیم ایران یا اطلاع تهران از عملیات طوفان الاقصی حماس ندارند، برخی از کشور های اتحادیه اروپا همچنان به دنبال این هستند که تحریم های بیشتری علیه ایران اعمال کنند، به ویژه اعمال محدودیت هایی بر صادرات قطعات استفاده شده در تولید موشک.

پولیتیکو با اشاره به اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران به موضوعی داغ در بروکسل تبدیل شده افزود: پیشنهاد این طرح هفته گذشته در کارگروه دیپلمات های متخصص در امور خاورمیانه بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید اتحادیه اروپا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران

تردید اتحادیه اروپا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران