مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-19اقتصادي

31 درصد راه های استان قزوین، نیازمند مرمت و بهسازی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بیش از 31 درصد راههای مواصلاتی استان به دلیل عبور خودروهای سنگین با بارهای بیش از حد مجاز نیازمند بهسازی و مرمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی در نشست بررسی آخرین وضعیت بهسازی راه های استان قزوین و ارتقاء ایمنی و عملکرد گشت های کنترل دروازه ای که با حضور یعقوب دادگر معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طول کل راه های استان 6 هزار و 705 کیلومتر است و به طور میانگین روزانه 886 هزار و 703 مورد تردد خودرو در راه های استان ثبت می شود.

وی افزود: ارزش سرمایه ای راه های قزوین بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان است که برای نگهداری این راه ها 1500 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: در زمینه کشته های ناشی از سوانح جاده ای در استان قزوین حدود دو درصد متوفیان کشور را شامل می شود و با اقدامات انجام شده از سال 85 شاهد روند کاهشی این سوانح هستیم تا جایی که امسال نیز از نظر روند کاهش فوتی ها در بین سه استان نخست کشور قرار گرفت.

حق لطفی با اشاره به ارزیابی انجام شده از روسازی شبکه راه های شریانی این استان در سال گذشته گفت: 31 درصد از راه های این استان بر اثر عبور بارهای بیش از حد استاندارد و تردد خودروهای حامل موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 درصد راه های استان قزوین، نیازمند مرمت و بهسازی است

31 درصد راه های استان قزوین، نیازمند مرمت و بهسازی است