مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-02سياسي

خراسان رضوی، نخستین استان در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی حوزه گردشگری


معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: خراسان رضوی نخستین استان کشور در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی حوزه گردشگری است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: خراسان رضوی نخستین استان کشور در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی حوزه گردشگری است.

جواد واحدی 11 آبان ماه با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: با بررسی هایی که در وزارت خانه صورت گرفت و هم چنین گزارش هایی که از مدیرکل دریافت کردیم در سه حوزه مدیریتی و مأموریتی در استان خراسان رضوی اتفاقات خوبی افتاده است که جا دارد از مدیرکل و همکاران استان تشکر کنم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: در حوزه سرمایه گذاری تحول شگرفی در استان خراسان رضوی داشتیم که مقایسه این آمار با سال های گذشته نشان از افزایش 30 تا 40 درصدی سرمایه گذاری در این استان دارد.

واحدی اظهار کرد: پروژه های بزرگی در زمینه هتل سازی، مجتمع گردشگری و تفریحی، اقامتگاه بوم گردی تعریف و اقدامات خوبی را اداره کل انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی، نخستین استان در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی حوزه گردشگری

خراسان رضوی، نخستین استان در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی حوزه گردشگری