مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 01:402023-10-23فرهنگي

خبرهایی از شجریان، عیاری و موزه هنرهای معاصر


آیین نکوداشت محمدرضا شجریان، زمان اکران «ویلای ساحلی» عیاری، آغاز ثبت نام برای حضور فیلم ها در جشنواره فجر، نمایش سه اثر شاخص جهان با موضوع فلسطین، - آیین نکوداشت محمدرضا شجریان، زمان اکران ویلای ساحلی عیاری، آغاز ثبت نام برای حضور فیلم ها در جشنواره فجر، نمایش سه اثر شاخص جهان با موضوع فلسطین، برنامه تعطیلی تئاتر و تعطیلی موزه هنرهای معاصر، آخرین وضعیت ثبت جهانی غار کرفتو و حمایت خواننده لبنانی از مردم فلسطین گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری یکم آبان ماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه یکم آبان ماه، هم زمان با سومین سالگرد درگذشت محمدرضا شجریان ، دوستداران او در خانه هنرمندان گرد هم آمدند و یاد او را گرامی داشتند.

2 هزار مسکن برای اعضای صندوق هنر در فاز اول شهرک هنر در این روز همچنین مراسم کلنگ زنی مسکن هنرمندان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان در فاز یک شهر پرند برگزار شد و اسماعیلی از ساخت دوهزار مسکن برای اعضای صندوق هنر در فاز اول شهرک هنر خبر داد.

زمان اکران ویلای ساحلی عیاری آغاز ثبت نام برای حضور فیلم ها در جشنواره فجر همچنین مشخص شد که از روز دوشنبه آغاز می شود و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از شجریان، عیاری و موزه هنرهای معاصر

خبرهایی از شجریان، عیاری و موزه هنرهای معاصر