مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:312023-11-17سياسي

انسان بی تقوا به درد اصلاح امور جامعه نمی خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری مایه  امنیت خاطر جامعه است و نوعی مجاهدت در جمهوری اسلامی محسوب می شود و اجر مضاعف دارد.

وی تقویت روحیه پرستاری را یک امر راهبردی دانست و گفت: در کشور تمامی دستگاه ها باید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرارسیدن به هفته بسیج مستضعفین بیان کرد: این ایام فرخنده باعث همبستگی همه آحاد جامعه می شود زیرا به فرموده امام راحل، اخلاص، وفاداری و فداکاری در راه خدا، نشان از روحیه معجزه آسای بسیجیان است که در تمام طول تاریخ بی نظیر بوده است.

فلاحتی، ملت ایران را بهترین مردم تاریخ دانست و افزود: دشمن تمام قوای خود را برای صدمه زدن به این ملت چه در جنگ شناختی و چه در جنگ ترکیبی به کار گرفت اما مردم ایران با خلوص نیت و عزم استوار تمام نقشه های پلید دشمنان را از بین بردند.

وی با بیان اینکه مسلمانان حقوقی را بر عهده یکدیگر دارند، گفت: اسلام توجه ویژه به آحاد جامعه اسلامی و مسلمان دارد به همین جهت تمامی برادران و خواهران دینی در قبال هم حقوق معنوی و مادی دارند که باید آنها را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان بی تقوا به درد اصلاح امور جامعه نمی خورد

انسان بی تقوا به درد اصلاح امور جامعه نمی خورد