مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-21اقتصادي

مدیران تنها آمدند عکس گرفتند و هیچ کمکی به بیمارستان جنت نکردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: برای تکمیل بیمارستان جنت شیراز نزدیک به 25 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، سردار ابراهیم بیانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص تکمیل روند ساخت بیمارستان جنت در شیراز بیان کرد: این بیمارستان مشکلات متعددی دارد و بسیاری از مدیران هم به این مرکز درمانی آمده و تنها عکس گرفتند یا وعده دادند و رفتند.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این مرکز درمانی که حجم قابل توجه ای از جانبازان اعصاب و روان در آن بستری هستند نزدیک به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بر خلاف وعده های داده شده هنوز محقق نشده است.

او با اشاره به نقش ایستادگی و مقاومت افزود: خداوند در قرآن کریم تاکید بر ایستادگی و مقاومت دارد، خداوند به پیامبر(ص) توصیه استقامت فرمودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ایستادگی را مورد توجه قرار داد و گفت: رژیم پهلوی حضرت امام و انقلابی را تحویل نمی گرفت اما حضرت امام با بسیج کاری کرد که رژیم تا دندان مسلح را به سقوط کشاند، در دوران دفاع مقدس زمانی که صدام قرارداد الجزایر را پاره کرد و در دیدگان خبرنگاران اعلام کرد امروز در موضع قدرت گرفته ایم و ما این قرارداد را قبول نداریم، وقتی خبرنگاران با صدام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تنها آمدند عکس گرفتند و هیچ کمکی به بیمارستان جنت نکردند

مدیران تنها آمدند عکس گرفتند و هیچ کمکی به بیمارستان جنت نکردند