مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-14اقتصادي

پیشرفت 88 درصدی تصفیه خانه جلفا


فرماندار جلفا از پیشرفت 88 درصدی تصفیه خانه این شهر خبر داد و گفت: تاکنون برای این تصفیه خانه 900 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام، تکمیل و انتقال آب فاز اول آن نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار جلفا از پیشرفت 88 درصدی تصفیه خانه این شهر خبر داد و گفت: تاکنون برای این تصفیه خانه 900 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام، تکمیل و انتقال آب فاز اول آن نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است.

اسماعیل عطاپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این پروژه 15 سال قبل شروع شده و جزو طرح های ناتمام است، اظهار کرد: این تصفیه خانه، آب شرب 100هزار نفر و واحدهای صنعتی در محدوده منطقه آزاد ارس را تامین می کند.

وی افزود: شهرستان جلفا با وجود این که یک شهرستان تجاری، صنعتی و گردشگری و دارای دو پایانه مرزی است اما مهم ترین موضوع در آن، راه ارتباطی است.

وی با بیان این که متاسفانه راه ارتباطی مرند-جلفا با مشکلاتی مواجه است، گفت: بخشی از این مسیر منتهی به جلفا با اعتبارات دولتی و منطقه آزاد ارس به بهره برداری رسیده و بخش دیگر در حال احداث است که تا سال بعد به بهره برداری خواهد رسید.

عطاپور افزود: طی دوسال گذشته به دلیل رویکرد دولت سیزدهم برای ارتباط با همسایگان در حوزه های متعدد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 88 درصدی تصفیه خانه جلفا

پیشرفت 88 درصدی تصفیه خانه جلفا