مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-12سياسي

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (22 آبان)


فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، در ادامه با تاریخچه فال حافظ آشنا می شوید.

- کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کندببرد اجر دو صد بنده که آزاد کند قاصد منزل سلمی که سلامت بادشچه شود گر به سلامی دل ما شاد کند امتحان کن که بسی گنج مرادت بدهندگر خرابی چو مرا لطف تو آباد کند یا رب اندر دل آن خسرو شیرین اندازکه به رحمت گذری بر سر فرهاد کند شاه را به بود از طاعت صدساله و زهدقدر یک ساعته عمری که در او داد کند حالیا عشوه ناز تو ز بنیادم بردتا دگرباره حکیمانه چه بنیاد کند گوهر پاک تو از مدحت ما مستغنیستفکر مشاطه چه با حسن خداداد کند ره نبردیم به مقصود خود اندر شیرازخرم آن روز که حافظ ره بغداد کند تفسیر : به زودی ملاقات جالبی در پیش دارید که خبر خوش رسیدن به مراد دل را به شما خواهند داد.

شادی شما بی اندازه است زیرا مدتهاست صبوری کرده و به درگاه خداوند دعا کرده اید تا به این نیت برسید و سرانجام نتیجه تلاش و صبر خود را می بینید.

اتفاقی خوشایند رخ می دهد، این گوهری ارزشمند است که به شما بخشیده شده و باید با تمام وجود از آن محافظت کرده و مراقبش باشید.

زندگی نامه حافظ حافظ، شاعر فارسی زبان قرن هشتم هجری بوده که در سال 727 هجری قمری در شهر شیراز متولد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (22 آبان)

فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (22 آبان)