مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:462023-11-18بين الملل

مردم استان سمنان برای حمایت از غزه به میدان آمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مردم شهرهای مختلف استان سمنان در حمایت از مردم غزه به خیابان ها آمدند و جنایات رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کردند.

مردم سمنان با تجمع در میدان سعدی، معراج شهدا با سر دادن شعارهای مختلف و حمل پلاکارد و پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

مردم شهرستان های مختلف استان سمنان امروز هم زمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مشت های گره شده به خیابان ها آمدند و شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی فریاد زدند.

مردم انقلابی شهرستان شاهرود با حضور پرشور خود در خیابان 22 بهمن حمایت از مردم فلسطین را فریاد زدند و مردم ولایت مدار شهرستان دامغان نیز از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند.

مردم مؤمن شهرستان گرمسار نیز از مقابل مسجد جامع راهپیمایی خود را آغاز کردند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

همچنین مردم ولایی شهرستان مهدی شهر در میدان امام رضا (ع) تجمع کردند و شعارهای ضداستکباری سر دادند.

مردم همیشه در صحنه آرادان نیز از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) راهپیمایی کردند و حمایت خود از کودکان مظلوم غزه را فریاد زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان سمنان برای حمایت از غزه به میدان آمدند

مردم استان سمنان برای حمایت از غزه به میدان آمدند