مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-16سياسي

وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند


وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می رود، گفت: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه های جهانی است و اصناف می بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می رود، گفت: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه های جهانی است و اصناف می بایست با ورود به این عرصه متحول شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی 25 آبان ماه که در دومین دور سفرهای استانی هیات دولت به استان چهار محال و بختیاری به این استان سفر کرده است در نشست صمیمانه با اعضای هیات رییسه و روسای اتحادیه های صنفی استان، گفت: کلمه اصناف و انصاف ریشه یکسان دارند و واجب است که کسبه در این راه حق انصاف را ادا کنند و انصاف را به عنوان فرهنگ سر لوحه کار و پیشه خود قرار دهند.

وی گفت: دشمنان در حال برنامه ریزی برای مدیریت جامعه ما هستند و ابزار اصلی آنها ضربه به اقتصاد کشور است که بایستی اصناف به عنوان زنجیره اصلی اقتصاد کشور وارد عرصه شوند و با تحریک تقاضا، اقتصاد را رشد دهند و پیشرفت قابل توجهی در اقتصاد ایجاد کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه دنیا به سمت انقلاب دیجیتال پیش می رود، افزود: علت رشد بسیاری از کشورها دیجیتال بودن بازار آنها در عرصه های جهانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند

وزیر صمت: اصناف باید با ورود به عرصه دیجیتال متحول شوند