مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-15سياسي

اعضای شورای صنفی یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان انتخاب شدند


    به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،اعضای شورای مرکزی و هیات بازرسان شورای صنفی یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،اعضای شورای مرکزی و هیات بازرسان شورای صنفی یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته انتخاب شدند.

  انتخابات شورای صنفی با شرکت 120 تن از کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه برگزار و پس از پایان فرایند اخذ آرا و شمارش 7 عضو شورای مرکزی و 3 بازرس شورای صنفی اعضای شورای مرکزی و هیات بازرسان شورای صنفی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان انتخاب شدند.

بر پایه این گزارش رای گیری از ساعت 8 تا 9:30 صبح در محل پارک علم و فناوری دانشگاه و از ساعت 10:30 الی 13 در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار و پس از شمارش آرای ماخوذه 7 عضو شورای مرکزی و 3 بازرس  شورای صنفی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته انتخاب شدند.

  بنا به اعلام نتایج از سوی هیات اجرایی انتخابات از بین 17 نامزد شورای مرکزی؛ حمیده زندی با 81 رای، محسن نمازی زادگان و رضاخالقی هر 2 با 61رای، مهدی طاهری با 59 رای،  مریم سلاجقه و مالک نیکویی هر 2 با 48 رای و علی اخگر با 44 رای به عنون 7 عضو اصلی شورای مرکزی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای صنفی یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان انتخاب شدند

اعضای شورای صنفی یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان انتخاب شدند