مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-08دانش

فرشاد مومنی : مولدسازی کمر ایران را می شکند، خواهید دید!


ما می گوییم این مولدسازی کمر ایران را خواهد شکاند و عده ای می گویند برخی پیدا شده اند که با کارهای اصولی دولت مخالفت می کنند! از آن ها می پرسم یک برنامه ای که آن کارهای اصولی را دقیقا به صورت پروژه های مشخص روشن کرده باشد و تضمین های اینکه .

- فرشاد مومنی : مولدسازی کمر ایران را می شکند، خواهید دید! فرشاد مومنی گفت: ما می گوییم این مولدسازی کمر ایران را خواهد شکاند و عده ای می گویند برخی پیدا شده اند که با کارهای اصولی دولت مخالفت می کنند! از آن ها می پرسم یک برنامه ای که آن کارهای اصولی را دقیقا به صورت پروژه های مشخص روشن کرده باشد و تضمین های اینکه آنچه می فروشی به سمت اقدامات مثبت کانالیزه شود نشان دهید، ما جزو هواداران شما می شویم.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دولت و مجلس افتضاح تناقض ادعای فروش بی سابقه نفت در دوره پسا برجام با یکی از بی سابقه ترین سطوح کسری مالی در یکسال را میان خود پاسکاری می کنند! وقتی آمارهای بی پایه و غیردقیق را ابزاری برای افزایش روحیه خود و دیگران دانستید! بدانید که حقیقت تا ابد پنهان نمی ماند!   به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، فرشاد مومنی با بیان اینکه اگر بحث های جاری میان نمایندگان مجلس و دولت را طی حدود 12 روز گذشته ببینید، خواهید دید تا چه میزان غیرمحترمانه و گاه حتی هتاکانه با یکدیگر سخن می گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد مومنی : مولدسازی کمر ایران را می شکند، خواهید دید!

فرشاد مومنی : مولدسازی کمر ایران را می شکند، خواهید دید!