مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-08سياسي

حاج علی اکبری: همه مدیون امام خمینی(س) هستیم


حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س)، - مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این همایش گفت: همه این کشور و همه ما مدیون امام خمینی(س) هستیم و باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و هرکاری برای امام انجام شود بسیار مبارک و نیاز مبرم است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: حجم کار این همایش، نوآوری ها و اسناد جدید یافت شده تحسین برانگیز است و امید می رود که این ارتباط با شبکه وکلای امام خمینی(س) مستمر باشد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز برای هرگونه همکاری با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) آمادگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) گفت: اسناد قابل توجهی از نامه ها و اجازه نامه های امام خمینی(س) به دست ما رسیده است که در تلاش هستیم در نمایشگاه همایش از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: همه مدیون امام خمینی(س) هستیم

حاج علی اکبری: همه مدیون امام خمینی(س) هستیم