مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-31اقتصادي

دو خبر مهم از خودرو/ گواهینامه دو زبانه و شماره گذاری خودرو از در منازل! + جزییات


رییس پلیس راهور فراجا در ادامه از شماره گذاری وسائل نقلیه در منازل خبر داده و گفت: با تلاش هایی که پلیس راهور با دولت محترم انجام داد تمامی زیر ساخت های شماره گذاری خودرو در درب منزل انجام شده و به زودی شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

- جی پلاس؛ رییس پلیس راهور فراجا از آغاز طرح جدید شماره گذاری خودرو از درب منزل خبرداد.

به نوشته فارس، سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به موضوع غزه و ظلم رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: انشالله به زودی زود شاهد نابودی این رژیم و آزادی مردم فلسطین باشیم.

رییس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ما سال گذشته فقط در شهرها 35 میلیارد تردد توسط 39 میلیون وسیله نقلیه سبک و سنگین ثبت شد.

سردار هادیان فر با بیان اینکه در تهران روزانه بیش از 20 میلیون تردد انجام می شود افزود: 6/8 میلیارد تردد در همین باره زمانی در جاده های کشور ثبت شده و این حجم تردد، مسؤولیت پلیس راهور برای مدیریت و تسهیل در تردد ها را نشان می دهد.

وی در ادامه به گواهینامه دو زبانه اشاره کرد و گفت: این گواهینامه را آماده کردیم و به زودی در دسترس قرار می گیرد؛ یک طرف عکس مالک گواهینامه و مشخصات به زبان فارسی و در طرف دیگر مشخصات به زبان انگلیسی است؛ همچنین وضعیت رانندگی و مجوزهای مربوطه ثبت شده است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر مهم از خودرو/ گواهینامه دو زبانه و شماره گذاری خودرو از در منازل! + جزییات

دو خبر مهم از خودرو/ گواهینامه دو زبانه و شماره گذاری خودرو از در منازل! + جزییات