کیفی نبودن فعالیت ها پاشنه آشیل مدیریت آموزشی استرییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: عدم ارتقای کیفیت آموزشی و کیفی نبودن فعالیت ها پاشنه آشیل مدیریت آموزشی است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی کیفیت بخشی مراکز جامع استثنایی استان که با حضور مدیران این مراکز در محل باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تغییر ساختار و مأموریت مراکز قبلی مشکلات ویژه یادگیری به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخلات بهنگام رشدی- تربیتی، ظرفیتی بسیار خوب برای ارتقای این مراکز به عنوان مرکز پایش تخصصی آموزش و پرورش است. رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: کار در آموزش و پرورش مصداق خیر است و فلسفه اصلی خلقت در آموزش و پرورش متجلی است و در واقع مأموریت خلقت در آموزش و پرورش خلاصه می شود. محمدی تصریح کرد: رمز خلقت در تعلیم و تربیت است، مربیان تعلیم و تربیت پیشقراولان این حوزه هستند. آموزش و پرورش کشف کردنی است وی با بیان اینکه صاحبنظران بزرگ بر این باور هستند که آموزش و پرورش کشف کردنی است نه وضع کردنی، گفت: لازمه کار در نظام تعلیم و تربیت مدارا کردن و فراهم آوردن زمینه های مناسب است. محمدی اضافه کرد: آموزش و پرورش جزو حقوق حقه انسان ها است، نظام آموزش و پرورش وظیفه دارد زمینه ای را فراهم کند که افراد با هر استعداد، توانای برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |