مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-01فرهنگي

خانه فرهنگ بیرجند آماده افتتاح است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خانه فرهنگ بیرجند به عنوان یکی از پروژه های شاخص مرکز استان تکمیل شده و آماده افتتاح در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خانه فرهنگ بیرجند به عنوان یکی از پروژه های شاخص مرکز استان تکمیل شده و آماده افتتاح در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان است.

علی فرخنده، امروز، چهارشنبه 10 آبان در نشست خبری از سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان جنوبی در روزهای 12 و 13 آبان خبر داد و افزود: در این سفر خانه فرهنگ بیرجند با 2 هزار متر مربع زیربنا به بهره برداری می رسد که نقش موثری در افزایش فضای فرهنگی استان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته فرهنگی خراسان جنوبی به این استان سفر می کند و حضور در راهپیمایی 13 آبان از برنامه های این سفر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هفته فرهنگی استان با شعار محوری خراسان جنوبی، دیار علم و ایمان از هفتم آبان آغاز شد که تا 14 آبان ادامه دارد و در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی با حضور وزیر از کتاب شهدای هنرمند استان (هنر مردان خدا)، نماهنگ سید سپاه خراسان با صدای صادق آهنگران درخصوص شهید سید احمد رحیمی از شهدای هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه فرهنگ بیرجند آماده افتتاح است

خانه فرهنگ بیرجند آماده افتتاح است