مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-12حوادث

قتل به دلیل اختلاف ملکی در اقلید فارس


فرمانده انتظامی اقلید از قتل به دلیل اختلاف ملکی در این شهرستان و دستگیری قاتل و همدستش در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی اقلید از قتل به دلیل اختلاف ملکی در این شهرستان و دستگیری قاتل و همدستش در این شهرستان خبر داد.

لطف الله محمدی امروز، 21 آبان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای سده، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد تعدادی از اهالی روستا به دلیل اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده اند و فردی 25 ساله به همراه پدرش با پرتاب سنگ باعث مجروح شدن خانمی 65ساله شده اند که به دلیل شدت جراحت در مسیر بیمارستان به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی اقلید ادامه داد: اقوام و بستگان و نزدیکان مقتول در اقدامی تلافی جویانه منزل قاتل را به وسیله بنزین به آتش کشیده که توسط عوامل آتش نشانی آتش سوزی مهار گردید و هیچگونه صدمات جانی در بر نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فارس، محمدی با بیان اینکه پدر و پسر که در درگیری نقش مستقیم در به قتل رساندن مقتول داشتند دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل به دلیل اختلاف ملکی در اقلید فارس

قتل به دلیل اختلاف ملکی در اقلید فارس