مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-19بين الملل

وزیر دفاع پیشین آمریکا: پاسخ نظامی واشنگتن به حملات نیرهای مقاومت کافی نیست


وزیر دفاع پیشین آمریکا «پاسخ نظامی» این کشور به حملات نیروهای مقاومت به پایگاه های نظامی واشنگتن در منطقه را «ناکافی» دانسته و ضمن پیشنهاد اقدامی «قدرتمندانه تر»، - وزیر دفاع پیشین آمریکا پاسخ نظامی این کشور به حملات نیروهای مقاومت به پایگاه های نظامی واشنگتن در منطقه را ناکافی دانسته و ضمن پیشنهاد اقدامی قدرتمندانه تر ، ادعایی را نیز درباره نقش ایران درباره این حملات مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی مورد حمله گرفتن نظامیان و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه توسط نیروهای مقاومت در پاسخ به حمایت های واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، مارک اسپر وزیر دفاع پیشین آمریکا گفت که پاسخ نظامی این کشور به حملات این نیروها که ادعا می شود نیروهای نیابتی ایران هستند، ناکافی بوده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن اگزمینر در گزارشی در این باره، با ادعای این که نظامیان آمریکا برای اطیمنان یافتن از شکست پایدار داعش در عراق و سوریه حضور دارند، نوشت: در ماه گذشته، بیش از 60 بار هدف حملات نیروهای نیابتی ایران قرار گرفته اند که منجر به مجروح شدن حدود 60 نظامی آمریکا شده است، اگرچه تمامی آن ها به خدمت بازگشته اند.

ارتش آمریکا در سه مرحله، حملاتی هوایی به تاسیسات مورد استفاده این نیروهای نیابتی انجام داده است اما این حملات موجب ایجاد بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع پیشین آمریکا: پاسخ نظامی واشنگتن به حملات نیرهای مقاومت کافی نیست

وزیر دفاع پیشین آمریکا: پاسخ نظامی واشنگتن به حملات نیرهای مقاومت کافی نیست