مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20سياسي

مستورا کتابی برای حفظ و فهم قرآن با موضوع عفاف و حجاب منتشر شد


کتاب «مستورا» در دو قطع متفاوت و با رویکرد حفظ موضوعی قرآن، منتشر شد که می تواند گام مثبتی در راستای ارتقای سطح تفکر و اندیشه قرآنی و حل مشکلات جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مستورا دو کتاب متفاوت با یک عنوان مشترک است که انتشارات تلاوت به همت سازمان دارالقرآن الکریم آن را منتشر کرده و هر دو اختصاص به حفظ موضوعی 12 آیه مرتبط با عفاف و حجاب دارند.

یک مجلد با عنوان مستورا؛ بخوانید، ببینید و بشنوید در قطع رقعی در 180 صفحه انتشار یافته که به شرح و تفسیر جداگانه هر یک از این آیات می پردازد.

این شرح و تفسیر، با زبانی امروزی و ساده، مناسبت زیادی با شرایط کنونی جامعه خودمان دارد، یعنی آیات را در ظرف زمان امروز توضیح می دهد.

نویسندگان کتاب، امیررضا و امیرحسین صفاریان در مقدمه آن آورده اند: .

متن واحد با حجمی به اندازه قرآن کریم، چگونه می تواند مسائل هزار و چند صد ساله همه جوامع مختلف از زمان نبی مکرم (ص) تا امروز را عهده دار شده و برای آینده بشریت تا ظهور (قیامت) نیز همین ادعا را داشته باشد؟ .

در همین راستا به عنوان قدمی بسیار کوچک، کتاب حاضر چنین نگاشته شده است که پس از بحث کوتاهی از وظیفه ما در فهم و تبیین و تبلیغ کلام الهی، ابعادی از نزاع دیرینه شیطان و انسان و تقابل امروزین آن ها در قرآن پیگیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستورا کتابی برای حفظ و فهم قرآن با موضوع عفاف و حجاب منتشر شد

مستورا کتابی برای حفظ و فهم قرآن با موضوع عفاف و حجاب منتشر شد