مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-29بين الملل

کمبود شدید آرد و اقلام حیاتی در غزه؛ «آنروا» هشدار داد


کمبود شدید کمک های بشردوستانه به فلسطینیان ساکن غزه، صدای آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) را درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حملات رژیم صهیونیستی و محاصره غیر انسانی نوار غزه ادامه دارد، نهاد امدادی سازمان ملل روز یکشنبه (امروز) درباره وضع ناگوار فلسطینیان و کمبود شدید اقلام حیاتی هشدار داده است.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) خبر داد که هزاران نفر از فلسطینیان، وارد انبارهای این نهاد امدادی شده و گندم و برخی دیگر از اقلام حیاتی را با خود بردند.

آنروا با انتشار یک بیانیه نوشت: هزاران نفر به انبارها و مراکز توزیع آنروا در مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه حمله کردند و آرد گندم و سایر اقلام اولیه حیاتی مانند لوازم بهداشتی را بردند .

بنا بر اعلام این نهاد امدادی بین المللی، یکی از این مراکزی که مورد هجوم قرار گرفته، یک انبار در دیرالبلح بوده که در آن کاروان های امدادی ارسالی از مصر انبار می شود.

توماس وایت مدیر امور آنروا در نوار غزه در این باره گفت: این یک نشانه نگران کننده است که پس از سه هفته از آغاز جنگ و یک محاصره شدید علیه غزه، نظم مدنی شروع به فروپاشی کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید آرد و اقلام حیاتی در غزه؛ «آنروا» هشدار داد

کمبود شدید آرد و اقلام حیاتی در غزه؛ «آنروا» هشدار داد