مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-08بين الملل

آیا پوتین در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می کند؟ قدرت تا سال 2030 (فیلم)


آیا پوتین در انتخابات انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می کند؟ این اقدام می تواند پوتین را تا سال 2030 بر سر قدرت نگه می دارد.

- حرف و حدیث بر سر شرکت ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس آینده افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از رویترز ،  منابع آگاه اعلام کرده اند او در انتخابات ریاست جمهوری بعدی شرکت خواهد کرد.

این اقدام پوتین را تا سال 2030 بر سر قدرت نگه می دارد.

پس از خنثی کردن شورش مسلحانه گروه شرکت روسی پیمانکاری نظامی واگنر در ژوئن سال جاری، پوتین برای حمایت از خود پایگاه های اصلی اش در نیروهای امنیتی، نیروهای مسلح و رای دهندگان منطقه ای خارج از مسکو را تقویت کرده و گروه واگنر را به شدت تحت فشار قرار داده است.

پوتین در ماه های اخیر در محافل عمومی مناطق مختلف حاضر شده و هزینه های دفاعی، تسلیحات و بودجه های کلی روسیه مرتبا افزایش یافته است.

منابع آگاه: تصمیم پوتین برای شرکت در انتخابات قطعی است یکی از منابع آگاه از برنامه ریزی های پوتین گفت: تصمیم گرفته شده و او نامزد خواهد شد .

پوتین از سال 1999 رییس جمهور یا نخست وزیر بوده است منبع دیگری که با تفکرات کرمیلین نیز آشنا است، تایید کرد که تصمیم گرفته شده و مشاوران پوتین در حال آماده شدن برای مشارکت وی در انتخابات ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پوتین در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می کند؟ قدرت تا سال 2030 (فیلم)

آیا پوتین در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می کند؟ قدرت تا سال 2030 (فیلم)