مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21ورزشي

والیبال هم به فدراسیون های بلاتکلیف اضافه شد!


با اینکه دوره ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال به اتمام رسیده اما وزارت ورزش و جوانان هنوز تصمیم خود را در مورد سرپرستی این فدراسیون اعلام نکرده است تا این فدراسیون هم به لیست فدراسیون های بلاتکلیف اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوران ریاست چهار ساله محمدرضا داورزنی روز گذشته (دوشنبه، 29 آبان) به پایان رسید اما هنوز وضعیت سرپرستی این فدراسیون مشخص نیست و وزارت ورزش و جوانان کسی را معرفی نکرده است.

این در حالی است که والیبال باید تصمیمات مهمی در مورد تعیین سرمربی تیم ملی بگیرد و برای رقابت در لیگ ملت های 2024 که آخرین امید برای کسب سهیمه المپیک پاریس است، برنامه ریزی کند؛ مسیری سخت که تنها با یک برنامه بدون نقص می توان آن را طی کرد.

وزارت ورزش و جوانان که با درخواست فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری مجمع فوق العاده برای انتخاب سرپرست فدراسیون مخالفت کرد، هنوز سرپرستی تعیین نکرده و والیبال از امروز رسما بدون رییس اداره می شود! تفاوت بین اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری ایران و اساسنامه فدراسیون والیبال که سال گذشته به تایید فدراسیون جهانی رسیده، در این زمینه مشکلاتی را به وجود آورده و چالش آفرین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال هم به فدراسیون های بلاتکلیف اضافه شد!

والیبال هم به فدراسیون های بلاتکلیف اضافه شد!