مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-19سياسي

لزوم بازآفرینی آستانه اشرفیه/ حرم مطهر موزه و کتابخانه داشته باشد


استاندار گیلان، کودکان و نوجوانان و جوانان این شهرستان را نیازمند فضای مطالعه دانست و عنوان کرد: حرم مطهر هم موزه و هم کتابخانه داشته باشد تا فضای فرهنگی را با فضای معنوی حرم تلفیق کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، کودکان و نوجوانان و جوانان این شهرستان را نیازمند فضای مطالعه دانست و عنوان کرد: حرم مطهر هم موزه و هم کتابخانه داشته باشد تا فضای فرهنگی را با فضای معنوی حرم تلفیق کنیم.

اسدالله عباسی امروز، 28 آبان ماه در حاشیه بازدید از طرح توسعه حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه و شرکت در نشست بررسی روند اجرای این پروژه، یکی از مهمترین اولویت های مردم این شهرستان را طرح توسعه و بازگشایی خیابان های پیرامون حرم دانست و اظهار کرد: اجرای طرح توسعه، تردد مردم و زائران را راحت تر می کند و مانع از ترافیک شهری می شود.

وی از شهرداری آستانه اشرفیه خواست بازآفرینی شهری را اجرایی کند و گفت: اعتبارات عمرانی برای طرح توسعه بقاع متبرکه نداریم، اما از محل اعتبارات فرهنگی برای احداث کتابخانه حرم مطهر آستانه اشرفیه هزینه خواهیم کرد تا کتب قدیمی و نفیس به این فضا منتقل و حفظ شود.

استاندار گیلان، کودکان و نوجوانان و جوانان این شهرستان را نیازمند فضای مطالعه دانست و عنوان کرد: حرم مطهر هم موزه و هم کتابخانه داشته باشد تا فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازآفرینی آستانه اشرفیه/ حرم مطهر موزه و کتابخانه داشته باشد

لزوم بازآفرینی آستانه اشرفیه/ حرم مطهر موزه و کتابخانه داشته باشد