مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-15فرهنگي

راهیابی 16 اثر از همدان به جشنواره کشوری قصه گویی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از راهیابی 16 اثر از همدان به جشنواره کشوری قصه گویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، معصومه ابراهیمی هژیر ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی در همدان اظهار کرد: با فراخوانی که در سراسر استان داشتیم اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عموم مردم نظیر دانش آموزان، بزرگسالان، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها فیلم های قصه گویی خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه از بین 300 اثر قصه گویی 32 اثر انتخاب شد و شرکت کنندگان طی دیروز و امروز در سینما کانون به اجرا پرداختند گفت: این آثار داوری شد که از بین آنها 16 قصه به مرحله کشوری راه می یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه ویژگی امسال جشنواره اضافه شدن جایزه ویژه سردار سلیمانی و جایزه ویژه لبخند با شعار با قصه لبخند بسازید بود بیان کرد: شعار امسال جشنواره نیز با قصه لبخند بسازید انتخاب شده است.

 وی با بیان اینکه امسال با توجه به جنایات صهیونیسم و کشته شدن کودکان و زنان بی گناه غزه، 10 روز پیش بخش رقابتی نیز به این جشنواره اضافه شد گفت: در این راستا کودکان و نوجوانان با موضوع غزه به صورت غیررقابتی قصه گفتند و امروز از هر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 16 اثر از همدان به جشنواره کشوری قصه گویی

راهیابی 16 اثر از همدان به جشنواره کشوری قصه گویی