مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-29اقتصادي

تکمیل خط سبز آبرسان یزد، 200 میلیارد اعتبار می خواهد


مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: تکمیل پروژه خط سبز آبرسان صنایع یزد که در دی ماه سال گذشته کلید خورده است، نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است.

- محمدمهدی جوادیان زاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که در صورت تأمین اعتبار لازم پروژه خط سبز آبرسان صنایع یزد در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: این طرح 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود 14 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان این که اکنون 30 درصد پساب آب شهر یزد جمع آوری می شود، افزود: شرکت آب منطقه ای استان به منظور تأمین آب صنایع از پساب، خط سبز آبرسان را در راستای سند یزد نوین در حال اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: عملیات اجرای این طرح شامل احداث یک باب مخزن بتنی به حجم دو هزار مترمکعب و اجرای خط لوله به طول 22 کیلومتر با قطر 500 میلی متر است.

ضمن این که مرحله نخست این طرح به منظور باز تخصیص آب کیفی و جایگزینی پساب در بخش صنعت انجام می شود و 150 لیتر بر ثانیه پساب تحویل صنایع و معادل آن، آب شرب کیفی به بخش شرب و بهداشت اختصاص داده می شود.

جوادیان زاده تصریح کرد: طرح یاد شده از مهم ترین طرح های پساب کشور محسوب می شود که پنج شهرک صنعتی استان شامل جهان آباد، حاجی آباد، فولاد و نیروگاه سیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط سبز آبرسان یزد، 200 میلیارد اعتبار می خواهد

تکمیل خط سبز آبرسان یزد، 200 میلیارد اعتبار می خواهد