مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-19دانش

دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان از دانشگاه هایتک کرمان بازدید کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دارای رتبه های زیر 100 کنکور سراسری ،در این بازدید مهمان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بودند و ابتدا در مرکز کتابخانه و اطلاع رسانی دانشگاه حضور یافته و از نزدیک .

- تعدادی از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان از بخش های مختلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دارای رتبه های زیر 100 کنکور سراسری ،در این بازدید مهمان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بودند و ابتدا در مرکز کتابخانه و اطلاع رسانی دانشگاه حضور یافته و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شدند.

در این بازدید محمد مهدی طاهری کارشناس کتابخانه گفت: به منظور استفاده محققین و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از جدید ترین کتابها ، مراجع و مقالات علمی ، کتابخانه ای با امکانات به روز در دانشگاه در نظر گرفته شده است و این کتابخانه شامل بیش از 22 هزار جلد کتاب شامل 16 هزار کتاب لاتین و بقیه فارسی و 2500 جلد پایان نامه و طرح های پژوهشی و نزدیک به 700 حلقه سی دی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان از دانشگاه هایتک کرمان بازدید کردند

دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان از دانشگاه هایتک کرمان بازدید کردند