مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-23پزشكي

کلنگ مرکز تالاسمی بیماران خاص با کمک خیر مینابی به زمین خورد


آیین کلنگ زنی مرکز تالاسمی بیماران خاص میناب با حضور امام جمعه شهرستان میناب و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین کلنگ زنی مرکز تالاسمی بیماران خاص میناب با حضور امام جمعه شهرستان میناب، فرماندار ویژه شهرستان میناب، رییس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب، رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب و خیرین سلامت شهرستان میناب انجام شد.

دکتر میثم صالحی رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب ضمت قدردانی از کمک 100 میلیارد ریالی خیر مینابی جهت ساخت بخش تلاسمی گفت: با توجه به نیاز بیمارستان میناب و کمبود فضای فیزیکی برای بیماران تالاسمی با همکاری و مساعدت سید عبدالرضا جواد پور خیر مینابی کلنگ احداث این ساختمان زده شد.

دکتر صالحی افزود: این مرکز با زیر بنای 500 متر در یک طبقه با ارزش 100 میلیارد ریال در محوطه بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب ساخته می شود.

به گفته صالحی، درحال حاضر به دلیل کمبود فضا، بیماران خانم و آقا به صورت مشترک در یک محل خدمات می گیرند و با بهره برداری از مرکز جدید، خدمات دهی بهتر و مطلوب تر در فضایی مجزا برای بیماران خانم و آقا امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مرکز تالاسمی بیماران خاص با کمک خیر مینابی به زمین خورد

کلنگ مرکز تالاسمی بیماران خاص با کمک خیر مینابی به زمین خورد