مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:362023-11-13اقتصادي

کمبود مرغ در آذربایجان غربی تا 10 روز برطرف می شود


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: افزود: کمبود مرغ در استان مقطعی بوده و در 10 روز آینده این کمبود برطرف می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: افزود: کمبود مرغ در استان مقطعی بوده و در 10 روز آینده این کمبود برطرف می شود.

بستانچی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه نیاز مصرف روزانه مرغ گرم استان 230تن است، ادامه داد: برای رفع کمبود در بازار امروز در سطح استان 243تن مرغ گرم توزیع شده که 15تن بیش از روزهای دیگر بوده است.

وی ادامه داد: در طی ماههای تیر، مرداد و شهریور سال جاری جوجه ریزی بیشتری در استان انجام گرفته و این امر باعث کاهش شدید قیمت مرغ زنده و گوشت گرم مصرف کننده از قیمت تمام شده بود که مرغداران متضرر شده بودند و در این راستا مقداری در اوایل مهر ماه جوجه ریزی را کاهش دهند.

بستانچی با تاکید به اینکه جوجه ریزی مهر ماه سال جاری به تعداد 3میلیون و 761هزار قطعه بوده و 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: با این وجود، کاهش جوجه ریزی، در مصرف کل استان زیاد تاثیر گذار نبوده و قیمت مرغ هم در بازار منطقی است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یاد آورشد: در 6 ماهه سال جاری میزان جوجه ریزی دراستان 28میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ در آذربایجان غربی تا 10 روز برطرف می شود

کمبود مرغ در آذربایجان غربی تا 10 روز برطرف می شود