مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-27بين الملل

درآمدزایی 5 میلیارد دلاری فاز 11 پارس جنوبی


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به انجام بسیاری از پروژه های نیمه کاره دولت های قبل در دولت سیزدهم یکی از این نمونه ها را فاز 11 پارس جنوبی عنوان کرد که 5 میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جمع مردم کبودراهنگ پارلمانی رییس جمهور با اشاره به محاصره دریایی، هوایی و زمینی غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تاکنون بیش از 7 هزار نفر از مردم بی دفاع غزه شهید شده اند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت ضربه سنگینی به اسراییل وارد کرده است گفت: با وجودی که آمریکا و مستکبران برای سرپا ایستادن نتانیاهو به رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی داده اند اما شکست نظامی و اطلاعاتی مفتضحانه آنها قابل جبران نیست .

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به شکست اسراییل در مقابل افکار عمومی جهان افزود: از قلب نیویورک، واشنگتن، شیکاگو تا آفریقا، آسیا و اروپا به ماهیت خبیث این رژیم و حامیان آنها یعنی آمریکا، انگلیس ، فرانسه و آلمان پی برده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت در حل مشکل زمین های وقفی مصمم است افزود: این هفته در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس موضوع زمین های وقفی کبودراهنگ مطرح شد که امید می رود سازمان اوقاف برای رفع این مشکل همراهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی 5 میلیارد دلاری فاز 11 پارس جنوبی

درآمدزایی 5 میلیارد دلاری فاز 11 پارس جنوبی