مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-01اجتماعي

معلمان زن، قابلیت کار در مناطق عشایری را ندارند


مدیرامور عشایری استان همدان با تأکید براینکه در زمینه معلم دانش آموزان عشایر همچنان مشکل داریم، گفت: معلمان زن دانش آموزان عشایری قابلیت کار در مناطق عشایری  ندارند.

- ایسنا/همدان مدیرامور عشایری استان همدان با تأکید براینکه در زمینه معلم دانش آموزان عشایر همچنان مشکل داریم، گفت: معلمان زن دانش آموزان عشایری قابلیت کار در مناطق عشایری  ندارند.

جعفر کاویانی دلشاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 25 سهمیه معلم عشایری به استان داده شده که 17 معلم زن جذب شده که اصلا قابلیت کار در مناطق کوچ را ندارند و تعدادی از این معلمان انصراف داده یا متقاضی تدریس در مناطق شهری و روستایی هستند.

وی با تأکید براینکه تعداد زیادی از دانش آموزان عشایر کوچ رو استان همدان معلم نداشتند، تصریح کرد: تعداد دانش آموزان عشایر کوچ رو این استان 300 نفر است که 150 دانش آموز در سال قبل واقعا معلم نداشتند.

وی با بیان اینکه چهار معلم مرد در کلاسهای درس دانش آموزان عشایری تدریس می کنند، یادآور شد: آموزش و پرورش اعلام کرده که این جذب ها از سوی سازمان اداری استخدامی صورت گرفته است.

کاویانی دلشاد تأکید کرد: ما مخالف معلمان زن نیستیم اما اگر قرار است معلم زن جذب شود بهتر است از زنان تحصیل کرده عشایری باشد تا توان کار در مناطق عشایری را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان زن، قابلیت کار در مناطق عشایری را ندارند

معلمان زن، قابلیت کار در مناطق عشایری را ندارند