موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-16سياسي

در مترو تئاتر شهر چه خبر است؟


 کمتر از یک هفته است که حرف و حدیث هایی درباره حضور حجاب بانان متروی تئاترشهر و چهار راه ولیعصر در فضای مجازی منتشر می شود.

- به گزاش تابناک به نقل از روزنامه فرهیختگان، برای صحت سنجی امر و بررسی واقعیت، خبرنگار فرهیختگان چند ساعتی به محدوده تقاطع خیابان جمهوری- ولیعصر تا متروی تئاترشهر و چهار راه ولیعصر رفت.

در ادامه روایت ما را می خوانید که البته می تواند با حضور دیگر افراد و با صرف ساعات بیشتر به جزییات بیشتری دست یافت.

از همان ابتدای تقاطع خیابان ولیعصر- جمهوری یک خانم چادری با ماسک حضور دارد که به رهگذران با لحنی آرام، تذکر حجاب می دهد.

در کنار حجاب بان خانم نیز یک مامور نیروی انتظامی ایستاده است که به نظر می رسد بیشتر برای برقراری امنیت حضور دارد؛ چراکه تا زمان حضور ما، اصلا وارد گفت وگوی کلامی با رهگذران نشد.

در فاصله چند متری و بر سر یکی دیگر از فرعی های نرسیده به چهارراه ولیعصر نیز همین ترکیب تکرار شده و لحن ها همان قدر سست و تذکرها هم غیرجدی است.

در یک فاصله قابل توجه تا رسیدن به چهارراه ولیعصر اما نه خبری از مامور فراجاست و نه نیروهای حجاب بان و تقریبا می توان گفت کسی برای تذکر حجاب به رهگذران حضور ندارد.

در نزدیکی مترو اما دو خانم چادری همراه با تعداد قابل توجهی نیروی انتظامی در ورودی مترو ایستاده اند و به خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مترو تئاتر شهر چه خبر است؟

در مترو تئاتر شهر چه خبر است؟