مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-15سياسي

مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اول را داشتند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی و در تامین امنیت در همه صحنه ها نقش اول را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان الله گشتاسبی صبح امروز در اولین همایش تجلیل از عشایر و دامداران که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که امام فرموده اند، عشایر ذخایر انقلاب اند و امروز مردم ما در جای جای کشور در موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش به سزایی دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: عشایر استان کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی و در تامین امنیت در همه صحنه ها نقش اول را داشتند.

وی با اعلام اینکه عشایر نقش به سزایی در تامین امینت غذایی داشتند و امروز به پاس خدمات انقلاب در این همایش حضور پیدا کردند.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: مردم کردستان از مردمانی نجیب با وفا و مهربان هستند که همراه با امام در صحنه های انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه مردم همراهی خود را در سال گذشته با هوشیاری و بیداری خود در برابر در عناصر ضدانقلاب ثابت کردند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در همه صحنه ها به خوبی نقش آفرینی کردند و آخرین حضور باشکوه نیز در سفر رییس جمهور به استان رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اول را داشتند

مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اول را داشتند