مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 05:002023-10-25بين الملل

حماس: تجاوزات صهیونیست ها به غزه افزایش بی سابقه دارد


سخنگوی حماس با بیان اینکه اشغالگران امروز در اوج تجاوز قرار دارند، گفت که دشمن صهیونیستی در این جنگ فریبکاری بی سابقه ای را اجرا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت حماس بامداد چهارشنبه گفت: تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به شکلی بی سابقه در حال افزایش است .

قاسم در مصاحبه با شبکه الجزیره توضیح داد: امروز، اشغالگران در اوج تجاوز قرار دارند و عامدانه غیرنظامیان را هدف قرار می دهد .

وی با بیان اینکه دولت آمریکا هم موضع تل آویو را کاملا اتخاذ کرده، اظهار داشت: به نظر می رسد که شورای امنیت قادر به اتخاذ تصمیمی نیست که دشمن را ملزم به توقف تجاوز کند .

سخنگوی حماس در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی در این جنگ فریبکاری بی سابقه ای را اجرا کرده است .

از سوی دیگر، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد چهارشنبه گفت که نظام درمانی این منطقه به فروپاشی کامل رسیده و از امروز دیگر نمی توانند هیچ خدماتی در بیمارستان های نوار غزه ارائه کنند.

(جزییات بیشتر ) بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل 1500 صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به 5000 نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تجاوزات صهیونیست ها به غزه افزایش بی سابقه دارد

حماس: تجاوزات صهیونیست ها به غزه افزایش بی سابقه دارد