مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-08سياسي

لزوم تغییر در نظام منحرف جهانی برای رسیدن به سلامت بشر


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید نظم منحرف جهانی تغییر کند تا بشر به سلامت قابل تعریف برسد و تا انجام نگیرد وضعیت همین گونه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهارداشت: همچنان که رهبر انقلاب فرمودند دغدغه مریض باید درمان بیماریش باشد اما از جهت تأمین مالی کمک شود که دغدغه جداگانه نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت به ویژه دولت سیزدهم و مجموعه کسانی که در این بخش خدمت می کند تلاش خود را نسبت به آنچه که از سلامت تعریف می شود در چاچوبه قانون برای ارائه خدمات انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مسئله سلامت که بخشی از آن انواع بیماری های تن و جسمانی و بخشی بیماری های روحی و روانی و همچنین برخی از بیماری ها به خاطر عکس العمل متقابل تن و روان بیماری های روان تنی بوده را شامل شده و در همه جهان این بیماری ها تعریف شده و خدماتی هم برای آنها ارائه می شود.

به گفته آیت الله عبادی بیماری های روحی که البته تعریف شده متصدیان خاص خود را در جهان دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بشر نه تنها امروز بلکه در طول تاریخ به صورت فراگیر از وجود برخی از ستمگران عالم رنج می برده است، یادآور شد: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر در نظام منحرف جهانی برای رسیدن به سلامت بشر

لزوم تغییر در نظام منحرف جهانی برای رسیدن به سلامت بشر