مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-07اقتصادي

ثبت نام «وام تحصیلی» آغاز شد/اعلام مبالغ پرتقاضاترین وام دانشجویی


همزمان با اتمام مهلت ثبت نام برای دریافت وام های ضروری و مسکن متاهلی، نام نویسی برای دریافت «وام تحصیلی» از طریق صندوق رفاه دانشجویان آغاز شد.

- ثبت نام وام تحصیلی آغاز شد/اعلام مبالغ پرتقاضاترین وام دانشجویی همزمان با اتمام مهلت ثبت نام برای دریافت وام های ضروری و مسکن متاهلی، نام نویسی برای دریافت وام تحصیلی از طریق صندوق رفاه دانشجویان آغاز شد.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزییات و نحوه نام نویسی چهار نوع وام خود اعم از ودیعه مسکن متاهلی، ضروری، تحصیلی و شهریه دانشجویان برای نیم سال تحصیلی 1402-1403 را اعلام کرد.

بر این اساس ثبت نام وام های ضروری، شهریه و مسکن متاهلی که از  اول آبان ماه جاری آغاز شده بود روز گذشته 15 این ماه پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین ثبت نام وام تحصیلی به عنوان پرتقاضاترین وام دانشجویی نیز از روز گذشته آغاز شده و تا 30 این ماه فرصت ثبت نام وجود دارد.

مبلغ این وام برای دانشجویان دور کارشناسی 3 میلیون تومان، کارشناسی ارشد 5 میلیون تومان، دکتری حرفه ای 5 میلیون تومان و دکتری تخصصی نیز 7 میلیون تومان برای سال تحصیلی جاری تعیین شده است.

در نهایت متقاضیان وام شهریه نیز از اول آبان ماه جاری می توانند با مراجعه با صندوق رفاه دانشجویان درخواست خود برای دریافت این وام را ثبت کنند و این مهلت تا دو هفته ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام «وام تحصیلی» آغاز شد/اعلام مبالغ پرتقاضاترین وام دانشجویی

ثبت نام «وام تحصیلی» آغاز شد/اعلام مبالغ پرتقاضاترین وام دانشجویی