مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-19بين الملل

سقوط آزاد تمدن غرب


در ماجرای غزه هر تحلیلی داشته باشیم و در هر طرف ایستاده باشیم، نمی توانیم منکر نسل کشی رژیم صهیونیستی و قتل عام غیرنظامیان باشیم .

هواپیماهای جنگنده اسراییل به مراکز تجمع مردم حمله می کنند، - در ماجرای غزه هر تحلیلی داشته باشیم و در هر طرف ایستاده باشیم، نمی توانیم منکر نسل کشی رژیم صهیونیستی و قتل عام غیرنظامیان باشیم .

هواپیماهای جنگنده اسراییل به مراکز تجمع مردم حمله می کنند، کودکان را می کشند، بیمارستان ها را ویران می کنند و این همه در برابر چشم و گوش جهانیان اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مازنی در یادداشتی درباره وضعیت فعلی غزه نوشت: امام موسی صدر در پیام خود به نشست دوره ششم مجلس ملی فلسطین که در سال 1969 میلادی در قاهره برگزار شد، نوشت: رژیم اسراییل نماد کامل تمدن غربی از نظر انحصارطلبی و بهره کشی و تفرقه افکنی نژادپرستانه و تعصب های دینی و ستمگری و اشغالگری و سنگدلی است.

و در قسمت دیگر از این پیام تاکید کرد: اسراییل زاییده تمدن سرکش مادی و نتیجه حتمی مبانی تمدن غربی و طغیان خودخواهانه بشری است که در پایان قرون وسطا بر پایه انکار خدا و ارزش ها بنا گذاشته شد و این، طغیان در ستمگری بود تا بدانجا که آسایشِ وجدانِ دروغینِ او با دست یازیدن بر دیگر ملت ها حاصل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط آزاد تمدن غرب

سقوط آزاد تمدن غرب