مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-14ورزشي

برگزاری سومین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در سومین روز از این نشست ها عملکرد رشته های پاراوزنه برداری، - سومین دور از سلسله نشست های آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در سومین روز از این نشست ها عملکرد رشته های پاراوزنه برداری، پاراتیراندازی، پارادوومیدانی جانبازان و توان یابان، بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان و والیبال نشسته بانوان با حضور کمال جوانمرد، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان اعزامی به این بازی ها، مریم کاظمی پور نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سلگی معاون ورزش قهرمانی و نیری مدیر حوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک و نیز مسئولین مرتبط با رشته ها مورد بررسی قرار گرفت.

پاراوزنه برداری اولین رشته ای بود که عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفت و در این دور از مسابقات با 14 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز شد.

دومین نشست به رشته پاراتیراندازی اختصاص داشت که با 6 ورزشکار موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره شد و نشست های بعدی در خصوص رشته های بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان بود که به ترتیب موفق به کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو

برگزاری سومین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو