مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-16اجتماعي

برنامه ریزی برای برچیده شدن 485 مدرسه سنگی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با برنامه ریزی، مدارس سنگی و ناایمن و کمبود مدرسه در حاشیه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برچیده و برطرف می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با برنامه ریزی، مدارس سنگی و ناایمن و کمبود مدرسه در حاشیه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برچیده و برطرف می شود.

حمیدرضا خان محمدی روز پنجشنبه 25 آبان ماه 1402 در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد که در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد، افزود: اگر می خواهیم فردا و آینده قوی و اقتصاد قوی داشته باشیم باید به امر مهم مدرسه سازی توجه داشته باشیم.

وی اظهارکرد: دولت توجه ویژه به مدرسه سازی دارد و در این امر خداپسندانه نیز بنیاد برکت، بنیاد علوی و بسیج سازندگی در کنار هم به امر مدرسه سازی می پردازند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: تعهدات خیرین در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز سه هزار و 400 میلیارد تومان بود و امسال به 6 هزار و 300 میلیارد افزایش یافت.

خانمحمدی تصریح کرد: در حوزه انتخاب محلی که می خواهیم مدرسه بسازیم باید دقت شود، ضمن اینکه بعد از گذشت دو دهه از فعالیت خیرین باید مسئله مدارس سنگی و حاشیه شهرها را مرتفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای برچیده شدن 485 مدرسه سنگی کهگیلویه و بویراحمد

برنامه ریزی برای برچیده شدن 485 مدرسه سنگی کهگیلویه و بویراحمد