مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-20اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی تعارف ندارد


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه زمانی که هشدار نارنجی صادر شد، سیلاب با هیچ فردی تعارف ندارد، گفت: وقتی اعلام می کنیم افراد از توقف در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند به این دلیل که بارش ها حالت تند و سیل آسا به خود گرفته است.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته در پنج شهرستانی که با مشکل سیل مواجه بودیم، رفع شرایط اضطراری شده است.

وی به وقوع سیل در شهرستان های نور، بهشهر، بابل، سوادکوه و سوادکوه شمالی اشاره کرد و افزود: به واسطه بخشی از اقدامات شاهد خسارت جدی تری نبودیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه شاهد حجم بالای بارندگی در استان بودیم، تصریح کرد: دبی رودخانه بابل رود به 190 مترمکعب در ثانیه و رودخانه تالار به 127 مترمکعب  در ثانیه رسیده بود که عدد بزرگی است و موجب طغیان رودخانه ها شد.

محمدی با بیان اینکه دبی رودخانه حاجی ماهرود نور به 50 مترمکعب در ثانیه رسید که البته گنجایش رودخانه نبود، اظهار کرد: موضوع مهم اینکه خودروهایی که در این رودخانه درگیر سیلاب شده بوده، این حادثه در دهانه پل رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی تعارف ندارد

هشدار نارنجی هواشناسی تعارف ندارد