مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-01ورزشي

کسب مدال طلا نماینده فارس در مسابقات یوگا قهرمانی کشور


نماینده شایسته فارس با سرپرستی الهه داودی و دو ورزشکار کازرونی در این رقابت ها شرکت کرد و فاطمه فرشته حکمت در رده سنی 12_14 سال و ریحانه نصیری در رده سنی 18_50 سال با حریفان به رقابت پرداختند که در پایان رقابت ریحانه نصیری مقام اول (مدال طلا) را در رده سنی خود کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: مسابقات قهرمان کشوری یوگا (انتخابی تیم ملی) بصورت حضوری در استان یزد (شهرستان  یزد) با حضور جمع کثیری از ورزشکاران از سراسر کشور  در مجتمع ورزشی سیدالشهدا یزد و در باشگاه ورزشی سما برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با حضور نوزده استان  ( هرمزگان، فارس، یزد، همدان، مرکزی، البرز، گلستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمانشاه، اردبیل، کرمان، قزوین، قم و خوزستان، قشم، زنجان) از سراسر کشور  پیگیری شد، که در پایان رقابت های یک روزه  با معرفی قهرمانان همه رده سنی ها و دو سطح aوb , اهدای مدال و لوح تقدیر  به پایان رسید.

وی گفت : نماینده شایسته  فارس با سرپرستی  الهه داودی و دو ورزشکار کازرونی  در این رقابت ها شرکت کرد و فاطمه فرشته حکمت در رده سنی 12_14 سال و ریحانه نصیری در رده سنی 18_50 سال با حریفان به رقابت پرداختند که  در پایان رقابت  ریحانه نصیری مقام اول (مدال طلا) را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال طلا نماینده فارس در مسابقات یوگا قهرمانی کشور

کسب مدال طلا نماینده فارس در مسابقات یوگا قهرمانی کشور