مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-16اقتصادي

نوسازی 21 کیلومتر از پروژه محور بناب-منجیل


سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر« دو قطعه» از پروژه ملی زنجان – بناب –منجیل در فواصل سولی چای -بادامستان و چفتان -سرخه دیزج به طول« 21 کیلومتر» به صورت نوسازی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید احمد خلیلی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به پروژه ملی زنجان – بناب – منجیل اشاره کرد و اظهار داشت: از 100 کیلومتر  مسیر زنجان -گیلوان -منجیل حدود 80 کیلومتر در محدوده استان زنجان است،گفت: حدود 40 کیلومتر آن طی سال های گذشته با مشخصات راه اصلی کوهستانی بهسازی شده و به بهره برداری رسیده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دو قطعه  از این مسیر در فواصل سولی چای -بادامستان و چفتان -سرخه دیزج به طول 21 کیلومتر  به صورت نوسازی اجرا می شود، اظهار کرد: حدود 16.

5 کیلومتر  آن در دو قطعه پیمان سپاری شده و با پیشرفت فیزیکی 12 درصد در دست اجرا است.

    یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه محور بناب به منجیل نیاز است  سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعتبار هزینه شده برای مسیر فوق را بیش از 110 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 21 کیلومتر از پروژه محور بناب-منجیل

نوسازی 21 کیلومتر از پروژه محور بناب-منجیل