مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-27سياسي

با سد معبر مخالفیم دستفروشی نه


مردم از این سد معبر، ناراضی هستند اما در کنار این موضوع عده ای دستفروش داریم که عمده آن ها در حال کسب روزی حلال هستند، در دوره جدید مدیریت شهری تاکید شده که از فرصت دستفروشی استفاده و معضلات این موضوع که به سد معبر بر می گردد حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در برنامه تلویزیونی فرامتن، اظهار کرد: این شرکت زیرمجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است که سابقه 30 ساله در شهر دارد و مسئولیت اصلی آن اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها است که ناظر بر مزاحمت های شغلی است که این مزاحمت ها می تواند ریشه بهداشتی، محیط زیستی یا موضوعات دیگر را داشته باشد که این شرکت در سنوات گذشته با معضلات مختلف دست و پنجه نرم کرده و توانسته مشکلات متعددی را در سطح شهر تهران حل کند.

به عنوان مثال در سنوات گذشته فروشندگان چوب و الوار را در محدوده پل چوبی داشتیم که بر اساس قوانین و به همت شرکت ساماندهی از شهر خارج و در فضای بیرون شهر ساماندهی شدند.

*به رسمیت شناختن دستفروشی در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیست وی در مورد موضوع دستفروشان گفت: تعیین این مسأله که دستفروشی به عنوان یک شغل پذیرفته شود یا خیر، در حوزه اختیارات شهرداری نیست اما در کشور ما هنوز دستفروشی به عنوان یک شغل رسمی شناخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سد معبر مخالفیم دستفروشی نه

با سد معبر مخالفیم دستفروشی نه