مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-24سياسي

چهارشنبه های امام رضایی در مراکز کانون پرورش فکری همدان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اجرای طرح چهارشنبه های امام رضایی در مراکز کانون استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در هفته ملی کودک طرح همکاری بنیاد کرامت رضوی و کانون پرورش فکری به طور رسمی آغاز شد که طبق آن مدیران کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ها با مسئول خادمیاری استان خود باید برای اجرای طرح های خادمیاری متناسب با فرهنگ بومی منطقه خود همکاری کنند.

از این رو صبح امروز جلسه همکاری بین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با مسئول خادمیاران رضوی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در این جلسه اظهار کرد: خادمیاران در مراکز کانون براساس رشته و فعالیت خود حاضر شده و وقتی تأیید از مرکز گرفته شد می توانند یک روز در حرم امام رضا(ع) حاضر شوند.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: کانون 62 فعالیت متنوع در بخش های هنری، فرهنگی و ادبی دارد و امسال هم خانواده به سبد این مجموعه وارد شده که می توان از این ظرفیت استفاده کرد تا خادمیاران با توجه به تخصص خود به بحث آموزش خانواده ها بپردازند.

وی بیان کرد: طبق این تفاهمنامه ما در مراکز خود برنامه چهارشنبه های امام رضایی را اجرا می کنیم و مربیان باید امام رضا(ع) را با داستان و قصه به کودکان و نوجوانان مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه های امام رضایی در مراکز کانون پرورش فکری همدان

چهارشنبه های امام رضایی در مراکز کانون پرورش فکری همدان