مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-30اجتماعي

مانور پناهگیری صحیح و تخلیه اضطراری در یکی از مدارس باشت+تصاویر


در ششمین روز از هفته پدافند غیرعامل، مانور پناه گیری صحیح و تخلیه اضطراری در باشت اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، ظهر امروز مانور پناه گیری صحیح و تخلیه اضطراری  در ساختمان هنرستان برکت شهید خواجه زاده باشت  با حضور مسئولان شهرستانی و نیروهای دستگاه های امدادی و خدمات رسان اجرا شد.

این مانور دانش آموزان پس از اطلاع از وقوع زلزله فرضی، با رعایت نکات آموزشی که آموخته بودند از کلاس ها و ساختمان مدرسه خارج و ضمن استقرار در نقاط امن و محوطه های فضای باز، نسبت به تخلیه و امدادسانی به مصدومان فرضی اقدامات لازم را انجام دادند.

امدادگران هلا ل احمر، مأموران آتش نشانی، اوژانس و نیروی انتظامی با حضور به موقع محل حادثه فرضی و اتخاذ تدابیر لازم ایمنی و امنیتی محل، امدادسانی، تخلیه مجروحان، اطفای حریق و غیره را به دانش آموزان آموزش و یادآوری کردند.

سید جعفر یوسفی رییس جمعیت هلال احمر باشت در حاشیه این مانور در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در ششمین روز از هفته پدافند غیرعامل با شعار ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندی امید پدافند غیرعامل دفاع همه جانبه  در برابر جنگ ترکیبی ، مانور پناه گیری صحیح و خروج اضطراری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور پناهگیری صحیح و تخلیه اضطراری در یکی از مدارس باشت+تصاویر

مانور پناهگیری صحیح و تخلیه اضطراری در یکی از مدارس باشت+تصاویر