مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 23:402023-10-29سياسي

رویداد مدرسه نوجهان در سطح مدارس استان اردبیل برگزار می شود


مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل از برگزاری رویداد مدرسه ای نوجهان در سطح مدارس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امین صادقی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رویداد مدرسه نوجهان در راستای ماموریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دانش آموزان در دیدار آبان ماه سال گذشته پیرامون بررسی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی، نامگذاری شد که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با برگزاری رویداد مدرسه ای نوجهان با شعار (جهانی نو در افق نوجوان) در جهت تبیین این موضوع برآمده است.

وی افزود: این رویداد همزمان با سراسر کشور در مدارس منتخب استان اردبیل نیز برگزار می شود که در همین راستا بسته های نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز توسط اتحادیه تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا در بحث تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار خللی وجود نداشته باشد.

  صادقی با اشاره به این که این جهان نو سه ویژگی انزوای آمریکا، انتقال قدرت از غرب به غرب آسیا و توسعه منطق مقاومت را پی دارد، افزود: اتحادیه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، اقدام به راه اندازی این رویداد مدرسه ای کرده است.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل تصریح کرد: برنامه نوجهان در 400 مدرسه استان در طول آبان و آذرماه 1402 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مدرسه نوجهان در سطح مدارس استان اردبیل برگزار می شود

رویداد مدرسه نوجهان در سطح مدارس استان اردبیل برگزار می شود