مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-11اقتصادي

معاون استاندار: اجازه استفاده از کارگر خارجی در آذربایجان شرقی را نمی دهم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تا زمانی که من معاون امور اقتصادی استان هستم، اجازه استفاده از کارگر خارجی در استان را نمی دهم زیرا ظرفیت موجود در استان می تواند تقاضای بازار کار را به شرط رعایت سه شرط کفاف بدهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تا زمانی که من معاون امور اقتصادی استان هستم، اجازه استفاده از کارگر خارجی در استان را نمی دهم زیرا ظرفیت موجود در استان می تواند تقاضای بازار کار را به شرط رعایت سه شرط کفاف بدهد.

محمد کلامی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، با اشاره به صحبت هایی در خصوص کمبود نیروی کار در استان و تقاضای بخش خصوصی برای جذب نیروی کار خارجی اظهار کرد: به کمبود کارگر در استان اعتقاد ندارم.

اگر بخواهیم بر اساس شیوه های دهه 80 جلو برویم، کمبود نیروی کار داریم اما اکنون سال 1402 است و شرط اول برای تامین نیروی کار این است که حوزه تولید نیز متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی فعلی تغییر کند.

وی افزود: بالغ بر 85 درصد از بانوان استان سهمی در مشارکت اقتصادی ندارند، در حالی که بیشتر تحصیل کردگان استانمان را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: اجازه استفاده از کارگر خارجی در آذربایجان شرقی را نمی دهم

معاون استاندار: اجازه استفاده از کارگر خارجی در آذربایجان شرقی را نمی دهم