مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-05اقتصادي

زمستان امسال گاز مرغداری ها و گلخانه ها قطع نمی شود


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: با اقدامات و تدابیر اندیشیده شده زمستان سال جاری در صورت افزایش مصرف گاز و اُفت فشار احتمالی، مرغداری ها و گلخانه ها از قطعی گاز مستثنی شدند.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: با اقدامات و تدابیر اندیشیده شده زمستان سال جاری در صورت افزایش مصرف گاز و اُفت فشار احتمالی، مرغداری ها و گلخانه ها از قطعی گاز مستثنی شدند.

رضا بهراملو از 901 هزار قطعه جوجه ریزی طی 10 روز اول آبان ماه در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از صددرصد تعهد استان نسبت به جوجه ریزی آبان محقق شده است.

وی با بیان اینکه طبق برش شهرستانی اسدآباد، کبودراهنگ و تویسرکان در جوجه ریزی آبان بیشترین عملکرد را داشتند، افزود: تعهد جوجه ریزی استان افزون بر سه میلیون قطعه در ماه جاری است که این میزان در ماه گذشته نیز بیش از تعهد محقق شده است.

بهراملو در بخش دیگری تأکید کرد: با پیشنهاد ما در کارگروه مدیریت بحران و قبول و دستور استاندار همدان، تدابیری اندیشیده شد تا طی سال جاری به هنگام برودت و کاهش دما و به تبع آن افزایش مصرف گاز و اُفت فشار احتمالی، مرغداری ها و گلخانه ها از قطعی گاز مستثنی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، وی با اشاره به اینکه در جلسه بحران با تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان امسال گاز مرغداری ها و گلخانه ها قطع نمی شود

زمستان امسال گاز مرغداری ها و گلخانه ها قطع نمی شود