مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-28دانش

خودکفایی کشور در تامین مفصل های فیبر نوری با تلاش یک شرکت دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین جردکانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویش و تجهیز پاسارگاد مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - مفصل های فیبر نوری که به دلیل کاربری خاص در زیرزمین از تکنولوژی بالایی برخوردارند به همت متخصصان یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین جردکانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویش و تجهیز پاسارگاد مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت، تجهیزات پسیو فیبر نوری برای مخابرات تولید می کند.

وی افزود: از سال 1388 تا 1392 تمام تجهیزاتی که امروز در این شرکت تولید می شوند به صورت وارداتی از کره، آمریکا و چین تامین می شد، اما امروز 15 محصول در این شرکت دانش بنیان تولید می شود.

این شرکت از سال 1397 به منطقه ویژه اقتصادی پیام آمده و مواد اولیه مورد نیاز را نیز از پتروشیمی تبریز، گلپایگان و اراک خریداری می کنیم.

جردکانی تصریح کرد: مفصل های فیبر نوری به این صورت است که کابل فیبر نوری بیش از چهار کیلومتر نمی تواند تولید شود و اتصال آن ها نیز در زیر زمین است و نیاز دارد که در برابر ضربات از آن ها حفاظت شود چرا که آب داخل محفظه ها نباید رسوخ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کشور در تامین مفصل های فیبر نوری با تلاش یک شرکت دانش بنیان

خودکفایی کشور در تامین مفصل های فیبر نوری با تلاش یک شرکت دانش بنیان